مهمترین دغدغه فرهنگیان، بی‌عدالتی و عدم توجه به شان و منزلت آنان است

آوای فرهنگی – عضو کمیته فرهنگیان ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان اردبیل گفت: در حال حاضر یکی از مهمترین دغدغه‌های به حق معلمان و فرهنگیان بی‌عدالتی و عدم تساوی در پرداخت هاست…

به گزارش پایگاه خبری آوای فرهنگی به نقل از خبرگزاری تسنیم ٬ بهروز اشجع شامگاه جمعه در جمع فرهنگیان اردبیل اظهار کرد: به نظر بنده یکی از مهمترین دغدغه‌های به حق معلمان و فرهنگیان عزیز بی‌عدالتی و عدم تساوی در پرداختهاست٬ فرهنگیان عزیز که خودشان را وقف تربیت و تعلیم کرده‌اند و با تقدیم هزاران شهید و جانباز اعم از دانش‌آموز و معلم بعد از نیروهای مسلح بیشترین جانباز و شهید را تقدیم انقلاب شکوهمند اسلامی کرده‌اند٬ دغدغه‌شان عدم تساوی پرداختها و عدم رعایت عدالت است.

وی افزود: معلمان و فرهنگیان عزیزی که با حضور در صحنه‌های گوناگون انقلاب اسلامی و اطاعت از ولی امر مسلمین جهان٬ حضرت آقا به صورت حضور در ایام‌الله‌ها و روزهای حساس و حیاتی مسیر بالندگی انقلاب اسلامی به ویژه حضور در راهپیماییها و انتخابات که مظهر جمهوریت و اسلامیت نظام است. بیشترین و پررنگ‌ترین مسئولیتها را به نحو احسن به انجام رسانده‌اند.

اشجع بیان کرد: حتی در برگزاری انتخابات می‌توانم به جرات بگویم نقش معلمان در ایجاد شور و شوق٬ تنویر افکار عمومی٬ کشاندن حداکثری مردم به پای صندوقهای رای٬ برگزاری حماسی انتخابات در راستای اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری بیشترین نقش را داشته و دارند٬ معلمانی که با احتساب دانش‌آموزان نزدیک به یک چهارم جمعیت کشور و به تبع آن حضور مردم در جشنواره حضور و ظهور دموکراسی با حضور مومنانه خود دارند.

عضو کمیته فرهنگیان ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان اردبیل گفت: آنچه این طیف عظیم٬ فهیم و باشعور را دل‌نگران کرده و آزار می‌دهد متاسفانه عدم توجه دولتمردان به وضعیت معیشت و کرامت معلمان است. دغدغه این قشر عظیم عدم توجه به شان و منزلت آنان است٬ معلمانی که به تعبیر امام خمینی(ره) امانتداری هستند که انسان امانت اوست ومعلمانی که تربیت و اصلاح جامعه را در اساسی‌ترین سطوح بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: معلمانی که عدالت و انصاف درس می‌دهند ولی خودشان مورد بی‌عدالتی٬ بی‌انصافی و بی‌مهری در پرداختها قرار می‌گیرند٬ پرداختی که متاسفانه در دولت تدبیر و امید با بی‌تدبیری چهار پنج روز هم بعد از ماه بعد پرداخت می‌شود و با بی‌تدبیری و سو مدیریت کمترین امید را در دل معلمان نابود می‌کند ودر حال حاضر دغدغه و درد معلم نشنیدن صدای عدالت‌خواهانه و صدای بلند٬ رسا و اصلاحی معلم است.

انتهای پیام/

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری آوای فرهنگی

دیدگاهتان را بنویسید