بیمه تکمیلی فرهنگیان+کلیپ

بیمه تکمیلی فرهنگیان

آوای فرهنگی– بیمه تکمیلی فرهنگیان،بیمه ای که قرار بود با روش صندوقی ، وزارت آموزش و پرورش خدمات مکمل درمانی مطلوبی را به فرهنگیان ارائه دهند.اما متاسفانه مدتی است که فرهنگیان از خدمات درمانی به این روش نارضی هستند چرا که بسیاری از آنان پس از ارائه اسنادپزشکی به نمایندگی های بیمه آتیه سازان ، با گذشته بیش از سه یا چهارماه همچنان منتظر دریافت هزینه های خود هستند…

بیمه تکمیلی فرهنگیان+کلیپ

 

انتهای پیام/
صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری آوای فرهنگی

دیدگاه کاربران (۲ دیدگاه)

  1. #پیام_ارسالی
    آوای فرهنگی- سه شنبه ۱۵ آبان ماه ۹۷
    آوای فرهنگی لطفا پیگیری کنید که چرا علیرغم اینکه ماهیانه به طور مرتب از فیش حقوقی فرهنگیان حق عضویت بیمه تکمیلی(طلایی) سهم کارمند کسر و به حساب صندوقی وزارت آموزش و پرورش واریز می شود، این وزارتخانه خدمات مطلوبی را به فرهنگیان ارائه نمی کند؟ درخردادماه ۹۷ اسناد پزشکی خود و اعضای خانواده ام را تحویل دفاتر بیمه آتیه سازان زاهدان نموده و رسید دریافت کرده ام . از مسئوول پذیرش مدارک پرسیدم هزینه این اسناد چه مدت بعد به حسابم واریز میشود؟ گفت ما کارمان را انجام دادیم شما ادامه پیگیری ها را از آموزش و پرورش داشته باشید.چون پرداخت ها با آموزش و پرورش است.متاسفانه با گذشت بیش از۴ماه از زمان تحویل مدارک هنوز هیچ دریافتی از اسناد ارائه شده ،از سوی آموزش و پرورش نداشتم. با اداره تعاون آموزش و پرورش استان هم که تماس تلفنی گرفتم می گویند زمان بر است و دست استان نیست و وزارتخانه براساس اولویت پرداخت می کند. حال سوال این که مگر قرارنبود روش صندوقی شما موفق باشد و خدمات مطلوب به فرهنگیان دارده شود؟ چرا روزبه روز خدمات بیمه ای شما از طلا بودن دور شده و تبدیل به بی ارزش ترین خدمات شده است؟ آیا استان های دیگر هم به همین روال هزینه های فرهنگیان را پرداخت می کنند یا رنگ پرداختی های آنان رنگین تر است؟ و هزاران اما و اگر دیگر …
    ✍️فرهنگی زاهدانی
    اخبارکوتاه آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان
    ‌✅تلگرام 👇
    https://t.me/Avamedu
    ✅سروش 👇
    sapp.ir/avamedu_ir

  2. مسوولان وزارت آموزش و پرورش عمدا و کاملا آگاهانه حق التدریس همکاران فرهنگی را نمیپردازد تا مجبور شوند به طرح آبدوغ خیاری آنها یعنی : معلم تمام وقت.: رضایت دهند.
    ما را به مرگ میگیرند تا به تب راضی شویم.
    همین طرح نیم بند هم معلوم نیست چه زمان اجرا میشود.
    اگر اضافه کار معلم مرتب و به روز پرداخت شود خواهید دید حتی یک نفر حاضر به پیوستن به این طرح نیست.چرا که سراسر ایراد و به ضرر معلم و فقط در راستای منافع دولت و وزارت طراحی شده.
    معلم را با خاک راه برابر کردید.دست بردارید. چنان تبلیغاتی به راه انداخته اید که عوام الناس با خود فکر میکنند تمام بودجه دولت به جیب معلم واریز میشود.

    کمی از سایر وزارتخانه ها یاد بگیرید. میلیون میلیون به زیر مجموعه های خود کمک بلا عوض و پاداش و حق فلان و حق بهمان و …..میدهند و کسی خبردار نمیشود.
    بیمه ما هم که فقط پول میگیره.موقع پرداخت هزینه ها درد زایمان میگیره و زورش میاد خسارت پرداخت کنه.!!!!!!!!

    بگذارید به درد خودمان بمیریم. از این بیشتر معلم را مورد تمسخر قرار ندهید.
    شما اگر میخواستید به قشر معلم بها بدهید در این ۴۰ سال میشد کاری کرد کارستان.

دیدگاهتان را بنویسید