5هزار و 421 نفر نیرو از طریق آزمون استخدام آزاد ماده 28 و دانشگاه فرهنگیان جذب آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان می شوند

آوای فرهنگی– امسال در سایه پیگیری ها و رایزنی با مسئولین سازمان اداری و استخدامی کشور تعداد ۵هزار ۴۲۱ نفر از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ و دانشگاه فرهنگیان جذب آموزش وپرورش استان خواهند شد…

 

حمیدرضا رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و درپاسخ به سوال خبرنگار آوای فرهنگی با بیان اینکه علائم ابتلا به ویروس کرونا در افراد پس از ۱۴ روز نمایان می شود،اظهار داشت متاسفانه برخی افراد با انتشار اخبار جعلی در فضای مجازی سعی دارند تا ابتلای دانش آموزان و فرهنگیان را به بازگشایی مدارس ارتباط دهند،اما با توجه به فعالیت ۱۰ روزه مدارس،پدیدار شدن این علائم و بروز مشکلات بعدی درگیری با این ویروس به هیچ عنوان نمی تواند به دایر شدن مدارس مربوط باشد.

وی با بیان اینکه از زمان بازگشایی مدارس ۱۵ الی ۲۰ نفر از همکارانی که علائم ابتلا به بیماری کرونا را داشته اند،به هیچ عنوان در کلاس درس حاضر نشده‌اند و در قرنطینه به سر می برند،از رسانه ها خواست تا در امر اطلاع رسانی یاریگر آموزش و پرورش باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به خانواده ها اطمینان داد همه ارکان  آموزش وپرورش استان،با تمام ظرفیت سعی و تلاش خود را در جهت حفظ سلامتی دانش آموزان عزیز خواهند کرد.

رخشانی افزود: ۸۵ درصد از مدارس استان اطلاعات خود را در شبکه شاد ثبت کرده اند و معلمان و دانش آموزان به زودی از این ظرفیت استفاده خواهند کرد.

وی با اشاره شیوع ویروس کرونا از پرداخت ۹ میلیارد تومان سرانه به مدارس جهت کمک به تهیه مواد ضدعفونی و رعایت اصول بهداشتی خبر داد و سرانه هر دانش آموز را در این سه مرحله مبلغ۱۴۷۰۰ تومان اعلام کرد.

رخشانی تصریح کرد: ۱۳۲ میلیارد تومان اعتبار بعنوان پاداش پایان خدمت هزارو ۹۹ بازنشسته سال ۹۸ به آنان پرداخت شده است .

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در ادامه این جلسه ضمن اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۹۹ بیان کرد؛امسال در سایه پیگیری ها و رایزنی با مسئولین سازمان اداری و استخدامی کشور تعداد ۵هزار ۴۲۱ نفر از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ و دانشگاه فرهنگیان جذب آموزش وپرورش استان خواهند شد.

وی افزود:مکاتباتی با مسئولین وزارت خانه و سازمان امور اداری و استخدامی کشور در جهت احیا بند بومی گزینی در آزمون امسال انجام شده است که قول های مساعدی در این زمینه اخذ گردیده است.

رخشانی در پایان ضمن تشکر از رسانه ها،بر لزوم همراهی و همفکری همه آحاد جامعه بالاخص خانواده های گرامی  به آموزش و پرورش در جهت گذر از این شرایط سخت تاکید کرد.

گزارش و تصاویر- محمد شیخی زاد

انتهای پیام/

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری آوای فرهنگی

دیدگاهتان را بنویسید