پیگیری های نماینده سیستان درخصوص انتقال دانشجومعلمان بومی از خراسان جنوبی به سیستان و بلوچستان+تصاویر

به گزارش آوای فرهنگی ، دانشجومعلمان بومی سیستان و بلوچستان جهت انتقال و ادامه تحصیل در نزدیک ترین مرکز دانشگاهی به محل زندگی خود از حبیب الله دهمرده نماینده مردم سیستان و عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی درخواست پیگیری و حل مشکل خود را داشتند.

 

پیگیری های نماینده سیستان حالا جواب داد ، که در ادامه اسناد آن به پیوست این خبر منتشر می شود.

 

پاسخ غیاثی ندوشن معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان کشور، به درخواست دهمرده نماینده مردم سیستان در خصوص انتقال دانشجویان بومی استان از خراسان جنوبی به سیستان و بلوچستان.

 

نامه غیاثی ندوشن معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان، به مدیریت امور پردیس های استان سیستان و بلوچستان، پیرو پی گیری های  دهمرده نماینده مردم سیستان، در خصوص انتقال دانشجویان بومی استان از خراسان جنوبی به سیستان و بلوچستان.

جلسه نماینده سیستان با غیاثی، سرپرست دانشگاه فرهنگیان، عالمیان معاون دانشجویی و رمضانخانی معاون پارلمانی دانشگاه فرهنگیان در رابطه با انتقال دانشجویان بومی استان از قائن به سیستان و بلوچستان.

 

جلسه دهمرده عضو کمیسیون آموزش و نماینده سیستان درمجلس با مسئولان دانشگاه فرهنگیان کشور (معاون دانشجویی و معاون پارلمانی) و اکبری رئیس دانشگاه فرهنگیان بیرجند و سایر مسئولان ذی ربط در رابطه با انتقال دانشجویان بومی استان سیستان و بلوچستان از خراسان جنوبی به استان سیستان و بلوچستان.

انتهای پیام/

 

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری آوای فرهنگی

دیدگاه کاربران (۱ دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید