صفحه اصلی > اخبار : بازنشستگان بر خلاف قانون از حق رتبه‌بندی محروم هستند

بازنشستگان بر خلاف قانون از حق رتبه‌بندی محروم هستند

آوای فرهنگی – نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رتبه بندی شامل همه معلمان به ویژه بازنشستگان نمی‌‎شود، گفت: وزیر آموزش و پرورش باید از سازمان برنامه، معوقات بازنشستگان در زمینه رتبه بندی را پیگیری کند و حق معلمان را احیا کند.

 

به گزارش پایگاه خبری آوای فرهنگی ؛ محمد‌مهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بلاتکلیفی معلمان زحمتکش، عنوان کرد: حداقل انتظار برگزاری آزمون داخلی و تبدیل وضعیت معلمانی است که سال‌ها در آموزش و پرورش زحمت کشیده و در شرایطی که آموزش و پرورش از کمبود شدید نیرو رنج می‌برد باید اولویت با جذب همین معلمان با تجربه باشد.

وی با بیان اینکه سئوال این است که چرا قدمی برای تبدیل وضعیت معلمان برداشته نمی‌شود و این معلمان باید تا کی انتظار بکشند، افزود: مسئولان دولتی باید این معلمان را برای یک بار که شده تعیین وضعیت کنند تا شب و روز به نمایندگان مراجعه نداشته باشند.

فروردین ادامه داد: بسیاری از فرهنگیان یک سال و نیم از بازنشستگی آن‌ها می‌گذرد ولی پاداشی دریافت نکردند در خصوص بحث رتبه‌بندی نیز این بحث رتبه‌بندی شامل خیلی از معلمان و آن هایی که در حال بازنشستگی هستند نشده است از وزیر آموزش و پرورش می‌خواهم که به این موارد رسیدگی شود.

این نماینده مردم در مجلس اضافه کرد: آموزش و پرورش باید از اولویت‌‎های دولت باشد و مطالبات معلمان در اسرع وقت خود پرداخت شود.

پایان خبر/

 

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری آوای فرهنگی
پست های مرتبط

متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در انتظار تایید برنامه هفتم

آوای فرهنگی – بر اساس برنامه هفتم توسعه، متناسب سازی حقوق بازنشستگان…

بابای مدرسه: فقط توانایی خرید گردن مرغ برای فرزندان را دارم!

آوای فرهنگی – ماه‌هاست که نتوانستم گوشت بخرم، چند روز گذشته که…

۱۴۰۳-۰۲-۰۲

دیدگاه کاربران (۱ دیدگاه)

  1. رتبه بندی حق ماست خدا ازتون نگذره چرا رتبه بندی مابازنشستگان را اعمال نمیکنید ما روز شب در انتظار رتبه بندی بودیم حقوقه ما از یک نومعلم کمتر است حالا ما کاشتیم خاستیم درو کنیم این شد دستمزد ما

دیدگاهتان را بنویسید