صفحه اصلی > دانش آموزی : ۴۳ میلیارد تومان شهریه نامتعارف مدارس به اولیا برگردانده شد

۴۳ میلیارد تومان شهریه نامتعارف مدارس به اولیا برگردانده شد

آوای فرهنگی – رییس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بیش از ۴۳ میلیارد تومان از شهریه‌های نامتعارف به اولیای دانش‌آموزان برگردانده شد .برخی مدارس معروف و بزرگ بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان جریمه شدند.

 

به گزارش پایگاه خبری آوای فرهنگی ؛ احمد اصانلو رییس سازمان تعزیرات حکومتی در نشست شورای مدیران سازمان تعزیرات حکومتی ، گفت : اکنون موضوع قیمت شهریه مدارس دغدغه مردم است و  وزارت آموزش و پرورش دستگاه متولی است اما درگیری بسیاری دارد؛ بنابراین باید سازمان در این خصوص وارد شود. اخذ شهریه مازاد بر تعرفه مصداق گرانفروشی است.

وی افزود: در حوزه شهریه مدارس ورود کردیم و پس از جلسه‌ با سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی به این موضوع رسیدگی شد، البته  از آموزش و پرورش در این خصوص گله داریم چراکه  همکاری خوبی با ما نداشتند و آمار اطلاعات را به ما ندادند ؛ بنابراین شعب را به صورت میدانی وارد مدارس کردیم.

رییس سازمان تعزیرات حکومتی افزود:  بیش از ۴۳ میلیارد تومان از شهریه‌های نامتعارف به اولیای دانش آموزان برگردانده شد و برخی مدارس معروف و بزرگ بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان جریمه شدند.

وی با اشاره به ورود تعزیرات به تخلف گران فروشی مدارس گفت: در حالی اولیا هم خیلی نسبت به این موضوع شاکی نبوده و به دلیل حضور فرزندانشان در مدارس همکاری نمی کردند اما با ورود سازمان تعزیرات این مدارس که اغلب در تهران هم هستند جریمه شدند.

انتهای خبر/

 

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری آوای فرهنگی
پست های مرتبط

احیای پنجشنبه‌های آموزشی خاص دانش آموزان متوسطه دوم

آوای فرهنگی – مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از راه‌اندازی…

رشد ۵۰ درصدی نرخ سرانه فضاهای ورزشی مدارس سیستان و بلوچستان

آوای فرهنگی – مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: با…

واکنش وزیر به معدل پایین دانش‌آموزان

آوای فرهنگی – وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سال آینده،…

۱۴۰۲-۱۰-۲۵

دیدگاهتان را بنویسید