صفحه اصلی > اختصاصی سیستان و بلوچستان : انسجام فکری و عملی در بین اعضای یک مجموعه برای برون رفت از مشکلات یک ضرورت است

انسجام فکری و عملی در بین اعضای یک مجموعه برای برون رفت از مشکلات یک ضرورت است

آوای فرهنگی – مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در نشست مشترک با مشاورین و روسای ادارات حوزه مدیر کل ضمن تاکید بر کار تیمی و گروهی گفت: انسجام فکری و عملی در بین اعضای یک مجموعه برای برون رفت از مشکلات یک ضرورت است.

 

به گزارش پایگاه خبری آوای فرهنگی ،  حسن بروشکی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در جلسه مشترک با مشاورین و روسای ادارات حوزه مدیرکل اظهار داشت: همه اقدامات و انجام همه برنامه ها و فعالیت ها در جهت رضای خدا باشد و تلاش کنیم از اتفاقات و تجارب گذشته درس عبرت گرفته و برای تغییر شرایط به سمت مطلوب گام برداریم.

وی افزود: شأن هر مسئولی در نظام اسلامی خدمتگزاری به مردم است؛ پس به تکلیف مان عمل و نتیجه را برای خدا واگذار کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بیان داشت: مسئولیت و اختیار هر مجموعه با مسئول آن مجموعه است و با رعایت اصول و قواعد کار و تعهد اخلاقی و سازمانی قطعاً نتایج دو چندان خواهد شد.

بروشکی ادامه داد: مادامی که کار به صورت گروهی و تیمی پیش برود و از شخصی گرایی و تک‌بعدی عمل کردن پرهیز کنیم دستیابی به اهداف مورد نظر آسانتر می شود.

وی خاطر نشان کرد: با نگاه ارشادی و هدایتی در مسیر اعتلای مجموعه حرکت کرده و دنبال دستگیری و کمک به یکدیگر باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بر اهمیت و ارزش هر حوزه ای در جایگاه خودش تاکید کرد و گفت: همه ما اجزای یک مجموعه و اعضای یک گروه هستیم و هدف غایی مان ارتقاء علمی، تربیتی، فرهنگی و اخلاقی دانش آموزان و کمک به بصیرت افزایی آنان است و در این مسیر نقش خود را باید به خوبی ایفا کنیم.

انتهای پیام/

 

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری آوای فرهنگی

دیدگاهتان را بنویسید