صفحه اصلی > پیشکسوتان فرهنگی : مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کوتاه نمی‌‎آید

مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کوتاه نمی‌‎آید

آوای فرهنگی – نماینده مردم پاکدشت در مجلس با بیان اینکه یکی از اصلی ترین دلایل رد کلیات لایحه بودجه در مرتبه نخست عدم شفافیت همسان سازی حقوق بازنشستگان بود، گفت: مجلس در این زمینه پیگیر بوده و قطعا نسبت به اجرای آن تأکید دارد.

 

به گزارش پایگاه خبری آوای فرهنگی ، فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون های تخصصی مجلس و کمیسیون تلفیق بودجه، عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که در مجلس دنبال خواهیم کرد، بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان است که همواره مجلس یازدهم به آن توجه داشته است.

وی با بیان اینکه مجلس در برنامه هفتم توسعه همسان‌سازی ۹۰ درصدی بازنشستگان را مصوب کرد و این موضوع باید در بودجه نیز قید شود، افزود: یکی از دلایلی که صحن مجلس در وهله نخست با کلیات بودجه مخالفت کرد نیز شفاف نبودن وضعیت همسان سازی حقوق بازنشستگان بود.

بشیری تأکید کرد: چشم امید بازنشستگان، امروز به مجلس است و ما نمایندگان قطعا امید آن‌ها را ناامید نخواهیم کرد و پیگیر تصویب این مهم در کمیسیون‌های تخصصی، کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ و نهایتا صحن علنی مجلس خواهیم بود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس افزود: یکی از وظایف دولت تأمین امنیت و آرامش بازنشستگان عزیز پس از انجام سال‌ها خدمت صادقانه است و مجلس برای فراهم شدن این فضا برای بازنشستگان، حرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری آوای فرهنگی

دیدگاهتان را بنویسید