صفحه اصلی > اخبار : معلمان خرید خدمات آموزشی ۴ ماه حقوق دریافت نکردند

معلمان خرید خدمات آموزشی ۴ ماه حقوق دریافت نکردند

آوای فزهنگی – نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه معلمان خرید خدمات آموزشی ۴ ماه حقوق دریافت نکردند، گفت: گویا حتی نامه آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور نیز در این کشور هیچ اثری ندارد و دستورات وی بعد از گذشت ۲ ماه از صدور نامه روی زمین مانده است.

 

به گزارش پایگاه خبری آوای فرهنگی ؛ محمد وحیدی نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بی برنامگی وزارت آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی در قبال معلمان خرید خدمات آموزشی، عنوان کرد: جمعی زیادی از  معلمان خرید خدمات آموزشی، نهضت سواد آموزی و پیش دبستانی مسائل و مشکلات خود را در میان گذاشتند که متأسفانه هیچ توجهی به آن‌ها نمی‌شود.

وی ادامه داد: عدم مسئولیت پذیری سازمان اداری و استخدامی و وزارت آموزش و پرورش در قبال این نیروها به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه بیش از ۴ ماه از به کارگیری نیروهای خرید خدمات آموزشی می‌‎گذرد، هیچ اتفاقی در قبال پرداخت حقوق و بیمه این عزیزان رخ نداده است.

وحیدی یادآور شد: گویا حتی نامه آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور نیز در این کشور هیچ اثری ندارد و دستورات وی بعد از گذشت ۲ ماه از صدور نامه روی زمین مانده و هیچ اتفاقی برای بهبود شرایط نیروهای خرید خدماتی رقم نخورده است.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس  تصریح کرد: نیروهای خرید خدمات آموزشی مطالباتی از گذشته نیز داشته و در ۴ ماه اخیر هم هیچ دریافتی نداشتند و مشخص نیست در شرایطی که هیچ پرداختی ندارند، این معلم باید با چه روحیه و انگیزه‌ای وارد کلاس درس شود.

انتهای پیام/

 

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری آوای فرهنگی

دیدگاهتان را بنویسید