صفحه اصلی > اختصاصی سیستان و بلوچستان : امتحانات نهایی در سال تحصیلی جاری از حساسیت خاصی برخوردار است

امتحانات نهایی در سال تحصیلی جاری از حساسیت خاصی برخوردار است

آوای فرهنگی – مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: نهایی شدن امتحانات در پایه‌های دهم و یازدهم در سال تحصیلی جاری حساسیت برگزاری آزمون‌ها را دوچندان کرده و دقت نظر و تعامل کارگروه‌های ستاد سنجش با هدف برگزاری صحیح و مطلوب آن بسیار مهم و حائز اهمیت است.

 

به گزارش پایگاه خبری آوای فرهنگی ، حسن بروشکی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پیش بینی می‌شود در سال تحصیلی جاری قریب به ۹۰ هزار نفر دانش آموز پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در امتحانات نهایی حضور داشته باشند.

وی افزود: تمهید همه مقدمات و چاره‌اندیشی در خصوص تامین فضا و اماکن مورد نیاز و همچنین تجهیزات از هم اکنون در دستور کار قرار گرفته و با جدیت پیگیری گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: امتحانات نهایی در سال تحصیلی جاری از حساسیت خاصی برخوردار است و دقت نظر و تعامل کارگروه‌های ستاد سنجش با هدف برگزاری صحیح و مطلوب آن ضرورت دارد.

بروشکی بیان کرد: گزینش و تعیین افراد و نیروهای مورد وثوق و کاربلد در این زمینه و بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای توانمند و حاذق اهمیت بسزایی دارد و لازم است در این مقوله نیز دقت نظر کافی وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از توان و ظرفیت دیگر دستگاه‌ها و مجموعه‌ها به ویژه در شهرستان‌ها و مناطق با هدف کاهش نگرانی و رفع مشکلات موجود در دستور کار خواهد بود و شوراهای آموزش و پرورش در این مسیر می‌توانند کمک شایانی به این فرایند نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: اهمیت تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری حساسیت برگزاری امتحانات نهایی را دوچندان کرده و حفظ آرامش و کاهش دغدغه دانش آموزان و اولیا با برگزاری نشست‌ها و جلسات هم‌اندیشی به جدّ پیگیری و رصد گردد.

انتهای پیام/

 

 

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری آوای فرهنگی

دیدگاهتان را بنویسید