صفحه اصلی > اختصاصی سیستان و بلوچستان : برونداد و خروجی کار سازمانی را باید در رضایتمندی جامعه هدف و مخاطبان جستجو نمود

برونداد و خروجی کار سازمانی را باید در رضایتمندی جامعه هدف و مخاطبان جستجو نمود

آوای فرهنگی – مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: برای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت، از همه ظرفیت های پیدا و پنهان و برون و درون سازمانی بهره‌گیری کنیم و بدنبال تغییر و رسیدن از وضعیت موجود به مطلوب باشیم.

 

به گزارش پایگاه خبری آوای فرهنگی ، حسن بروشکی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در نشست مشترک شورای معاونان اداره کل با شورای معاونین ناحیه یک زاهدان گفت: برای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت، از همه ظرفیت های پیدا و پنهان و برون و درون سازمانی بهره‌گیری کنیم و بدنبال تغییر و رسیدن از وضعیت موجود به مطلوب باشیم.

وی افزود: آنچه می تواند موفقیت در اجرای برنامه ها و فعالیت ها را دو چندان نماید توجه به همه ساحت‌ها و ابعاد سند تحول بنیادین است.

بروشکی گفت: مادامی که بدنبال توانمند سازی و به روز بودن دانش معلمان باشیم قطعاً شاخص‌های مختلف اعم از آموزشی و تربیتی رشد یافته و شاهد بالندگی در عرصه تعلیم و تربیت خواهیم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: هنر مدیریت، بهره گیری از ظرفیت ها و بسترهای پیدا و پنهان در مجموعه است و تفویض اختیار به عوامل زیرمجموعه کمک موثری به تحقق اهداف خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: داشتن درک مشترک از یکدیگر و ارتباط گیری و تعامل با دیگران، تسهیل کننده رفع مشکلات و چالشهای موجود خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بر تقویت مدارس دولتی و نظارت بر مدارس غیردولتی و فعالیت‌های دانش آموزی در مدارس، اعم از آموزشی، تربیتی، ورزشی، هنری، خلاقیت‌ها و توانمندی های آنان تاکید نمود.

بروشکی گفت: آنچه مهم است رصد و پیگیری و پایش دقیق کاستی ها، نواقص و مطالبات در بخش‌ها و حوزه های مختلف خواهد بود و لازم است برای رسیدن از وضعیت موجود به مطلوب و تغییر محسوس، تلاش مجدانه و جهادی و بی وقفه داشته باشیم.

وی بر کیفی سازی و کیفیت بخشی فعالیت‌های آموزشی و تربیتی تاکید کرد و بیان داشت: همه تلاش و جدیت ما با هدف اقناع سازی، پاسخ صحیح، تکریم ارباب رجوع و انجام مطلوب امور خواهد بود و در این مسیر در سایه همدلی و هم افزایی بیش از پیش گام برخواهیم داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خطاب به کارکنان اداره کل ضمن قدردانی از همه تلاش‌ها و تدابیر یکایک کارکنان ستادی، خاطرنشان کرد: برونداد و خروجی کار سازمانی را باید در رضایتمندی جامعه هدف و مخاطبان جستجو نمود و بدنبال بهبود شرایط بود.

انتهای پیام/

 

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری آوای فرهنگی

دیدگاهتان را بنویسید