صفحه اصلی > اختصاصی سیستان و بلوچستان و دانش آموزی : احیای پنجشنبه‌های آموزشی خاص دانش آموزان متوسطه دوم

احیای پنجشنبه‌های آموزشی خاص دانش آموزان متوسطه دوم

آوای فرهنگی – مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از راه‌اندازی پایگاه‌های علمی برای دانش آموزان تمامی رشته‌ها در دبیرستان‌های استان خبر داد و گفت: با هدف توسعه و تعمیق فرآیند یاددهی یادگیری دانش آموزان دوره متوسطه دوم احیای پنجشنبه‌های آموزشی خاص پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم صورت گرفته است.

 

به گزارش پایگاه خبری آوای فرهنگی ، حسن بروشکی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در نشست مشترک مجازی با مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی  بر تاثیر سوابق تحصیلی دانش آموزان در کنکور سراسری و موضوع نهایی شدن فرآیند برگزاری امتحانات نوبت دوم پایه‌های دهم و یازدهم مانند پایه دوازدهم، بر آن شدیم تا با حساسیت و دقت نظر هرچه بیشتر این مقوله را پیگیر شویم.

وی افزود: به همین منظور موضوع در قالب مصوبه شورای آموزش و پرورش در همه شهرستان‌ها و مناطق با هدف احیای پنجشنبه‌های آموزشی صورت پذیرفته و عملاً این طرح آغاز و در فاز اجرایی قرار گرفته است.

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: سعی بر این است که برای اجرای مطلوب و تاثیر گذار آن از همه ظرفیت‌ها و بسترها اعم از درون و برون سازمانی بهره‌گیری و مجموعه‌های مختلف پای کار باشند.

بروشکی بیان کرد: در این طرح که به صورت کاملاً خودجوش و در یک حرکت کاملاً جهادی و به دور از صرف هزینه اجرا می‌شود، برای حضور دانش آموزان، پایگاه‌های علمی تعریف و در قالب همایش‌های علمی کار انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همه دبیران در دروس مختلف که در این طرح مشارکت دارند با نگاه خیرخواهانه و با هدف ارتقا توان علمی دانش آموزان درصدد رفع مشکلات درسی، حل تست و بیان نکات کلیدی موثر در امتحانات و کنکور سراسری خواهند بود.

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: امید آن می‌رود تا در سایه یک حرکت گسترده و فراگیر و با هم افزایی و مشارکت حوزه‌ها و بخش‌های مختلف به ویژه همراهی خانواده‌ها و اولیای گرانقدر دانش آموزان اتفاقی رو به جلو و امیدآفرین در بین دانش آموزان متوسطه دوم رقم خورد.

انتهای پیام/

 

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری آوای فرهنگی

دیدگاهتان را بنویسید