صفحه اصلی > اختصاصی سیستان و بلوچستان : رقابت ۳۴ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزگاران ابتدایی

رقابت ۳۴ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزگاران ابتدایی

آوای فرهنگی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: در آزمون استخدامی آموزگاران ابتدایی که روز جمعه هجدهم اسفند ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد ۳۳ هزار و ۹۲۹ نفر داوطلب به رقابت خواهند پرداخت.

 

به گزارش پایگاه خبری آوای فرهنگی ، حسن بروشکی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این آزمون با مشارکت دانشگاه‌های استان و ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق برگزار خواهد شد.

وی افزود: خوشبختانه در سایه تعامل، هم گرایی و هم افزایی که بین آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها وجود داشته، تمهید مقدمات گردیده و در همه شهرستان‌ها و مناطق آمادگی کامل برای برگزاری آزمون یاد شده وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد؛ پس از اعلام نتایج اولیه، افراد قبول شده در این آزمون باید در مراحل بعدی آن که شامل انجام مصاحبه‌های علمی،حرفه‌ای، مهارتی و گزینش خواهد بود نیز موفق و سپس به عنوان پذیرفته شده نهایی در کسوت مقدس معلمی مشغول به فعالیت می شوند.

انتهای پیام/

 

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری آوای فرهنگی

دیدگاه کاربران (۱ دیدگاه)

  1. باعرض سلام سلام وخسته نباشید خدمت شما بزرگواران باتوجه به اینکه کمبود معلم داریم چرا از فرزندان معلمان بازنشته جای گزین نمیکنید فرزندم لیسانس آموزش ابتدایی داره یک سال هم مدرسه غیر انتفاعی تدریس کرده سربازی خدمت کرده خانه نشینه واقعا رنج میبریم خواهشن یه کاری کنید ممنونم از لطف شما 🙏

دیدگاهتان را بنویسید