صفحه اصلی > اختصاصی سیستان و بلوچستان : آمادگی ۱۱۹ مدرسه،خانه معلم و اردوگاه برای پذیرش مهمانان نوروزی ۱۴۰۳در سیستان و بلوچستان

آمادگی ۱۱۹ مدرسه،خانه معلم و اردوگاه برای پذیرش مهمانان نوروزی ۱۴۰۳در سیستان و بلوچستان

آوای فرهنگی – معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: با برنامه‌ریزی و تمهید مقدمات صورت گرفته، در نوروز ۱۴۰۳ تعداد ۱۱۹ مدرسه، خانه معلم و اردوگاه فرهنگی تفریحی پذیرای مهمانان خواهند بود.

 

به گزارش پایگاه خبری آوای فرهنگی، سیامک جهانتیغ معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در نوروز ۱۴۰۳ نیز مانند سنوات گذشته ستاد استقبال و اسکان موقت مهمانان نوروزی استان با همه توان و به کارگیری ظرفیت‌ها و امکانات پذیرای مهمانان خواهد بود.

وی افزود: اولویت مجموعه همکاران، عوامل و دست‌اندرکاران پایگاه‌های نوروزی استان، تکریم و ارائه خدمات مطلوب به مهمانان گرانقدر است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بیان داشت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، تعداد ۱۱۹ مدرسه، خانه معلم و اردوگاه فرهنگی تفریحی آماده پذیرش از مهمانان هستند و فعالیت این پایگاه‌ها از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ آغاز و تا سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری آوای فرهنگی

دیدگاهتان را بنویسید