صفحه اصلی > پیشکسوتان فرهنگی : اعتبار لازم برای پرداخت باقیمانده پاداش پایان خدمت 66 هزار معلم بازنشسته تخصیص یافت

اعتبار لازم برای پرداخت باقیمانده پاداش پایان خدمت 66 هزار معلم بازنشسته تخصیص یافت

آوای فرهنگی – نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۶۲۰۰ میلیارد تومان بودجه برای پرداخت باقیمانده مطالبات پاداش پایان خدمت بیش از ۶۶ هزار نفر معلم بازنشسته سال ۱۴۰۰ خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری آوای فرهنگی ، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در زمینه پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته، عنوان کرد: در روزهای اخیر، پس از پیگیری‌های مکرر کمیسیون، آموزش تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم، ۶۲۰۰ میلیارد تومان بودجه برای پرداخت باقیمانده مطالبات پاداش پایان خدمت بیش از ۶۶ هزار نفر معلم بازنشسته سال ۱۴۰۰ تخصیص یافت.

وی ضمن قدردانی از رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و همکارانشان در دولت، اضافه کرد: ما به جد پیگیر پرداخت این مبلغ تخصیص یافته هستیم.

وی یادآور شد: به عنوان یکی از متولیان حوزه آموزش بارها مطالبات فرهنگیان را از طرق مختلف پیگیری کرده‌ام، چرا که می‌دانم برای پرداخت این بدهی حتی یک روز را هم نباید ناچیز دانست.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم تصریح کرد: از همین طریق نیز به نوبه خودم بابت تاخیر پیش آمده در پرداخت باقیمانده مطالبات پاداش پایان خدمت ناشی از اعمال رتبه بندی بیش از ۶۶ هزار نفر از معلمان صمیمانه عذرخواهی می‌کنم، چراکه می‌دانم قطعا در این مدت با توجه به شرایط دشوار اقتصادی سختی و عذاب فراوانی را متحمل شده‌اند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس ضمن عذرخواهی مجدد، اظهار امیدواری کرد که دیگر هیچگاه شاهد تکرار چنین کاستی‌هایی در احقاق حقوق معلمان زحمتکش کشورمان نباشیم.

انتهای پیام/

 

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری آوای فرهنگی

دیدگاهتان را بنویسید