اما و اگرهای پرداخت مطالبات فرهنگیان و سرانه مدارس

آوای فرهنگی – وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر مشکلی برای خزانه ایجاد نشود تا آغاز سال تحصیلی بخشی از مطالبات فرهنگیان و بخشی از سرانه مدارس پرداخت می شود…

به گزارش پایگاه خبری آوای فرهنگی ، سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش درباره واریز سرانه مدارس، اظهارداشت: تلاش می کنیم تا آغاز سال تحصیلی مبالغی را تهیه کنیم تا بخشی از مطالبات و بخشی از سرانه مدارس را پرداخت کنیم.

وی افزود: اگر مشکلی برای خزانه ایجاد نشود و پرداخت ها را تامین کند با سازمان برنامه و بودجه به توافق رسیده‌ایم تا بخشی از مطالبات را پرداخت کنیم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: زمان پرداخت سرانه مدارس و مطالبات فرهنگیان دست خزانه است.

وی بیان کرد: به محض اینکه از خزانه دریافتی داشته باشیم می توانیم بخشی از مطالبات و سرانه را پرداخت کنیم.

گفتنی است، در این سال ها یکی از مشکلات مدارس عدم پرداخت سرانه بوده است‌. به طوری که بسیاری از مدارس به دلیل دریافت نکردن سرانه از وزارت آموزش و پرورش مجبور به دریافت وجه از خانواده ها برای اداره مدارس شده اند. همچنین یکی دیگر از مشکلات فرهنگیان عدم پرداخت به موقع مطالبات همچون حق الزحمه امتحانات و حق التدریس است که ماه ها به تعویق می افتد.

تمام این موارد به تامین خزانه دولت گره خورده است./مهر

انتهای پیام/

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری آوای فرهنگی

دیدگاه کاربران (۵ دیدگاه)

  1. شما که فرمودید با خزانه دار عالیجناب نوبخت روابط بسیار نزدیکی دارید و اتفاقات خوشایندی در پیش است پس چی شده که سخن از اما و اگر میگویید؟

  2. جناب بطحایی برای شما متاسفم /آخه مرد حسابی این هم شد حرف که اگرخزانه مشکل نداشته باشد معوقات فرهنگیان پرداخت میشود؟دو سه سال است که خزانه برای فرهنگیان دچار مشکل می شود! آیابرای سایر ادارات و ارگان ها هم همین مشکل وجود دارد؟آقای بطحایی در جلسه رای اعتماد چه قول های به فرهنگیان دادید یادت است؟همه شما سر و ته یکی هستید وقشر معلم هم سر کار شما.متاسفم برای شما.

  3. همکاران عزیز فرهنگی تقصیر خود ماست که می ریم اضافه کار میگیریم من چند روز پیش با یکی از همکاران رفتیم سازماندهی … دوستم دنبال اضافه کار بود گفتم پولشو که نمیریزن گفت ولش کن از بیکار بودن توی خونه بهتره….. اگه کسی اضافه کار نگیره تا مسئولین به مشکل بخورند به آموزش و پرورش هم توجه خواهد شد..

  4. خزانه دولت همیشه با بودن دشمنان معلم در راس وزارتخونه در تنگناست و خدایا به حق حسین این تنگنا را بیشتر و بیشتر کن!!!!!

    ای منتقم خون حسین عجل علی ظهورک…. انشاء ا…

دیدگاهتان را بنویسید