در بحث معیشت فرهنگیان گامهای مثبتی بر داشته ایم /فرهنگیان باسابقه بیشتر در اولویت دریافت وام مسکن قرار میگیرند

آوای فرهنگی – مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: در بحث معیشت فرهنگیان گامهای مثبتی بر داشته ایم که در اینده ای نه چندان دور قابل لمس می باشد . همچنین در خصوص مسکن فرهنگیان گفت در حال صدور ابلاغ وام مسکن با سود ۱۲ درصد هستیم…

به گزارش پایگاه خبری آوای فرهنگی ، گودرز کریمی فر مدیرکل مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان سیستان وبلوچستان که در شهرستان چابهار برگزارشد ، آموزش و پرورش را بستر توسعه پایدار عنوان و اظهار داشت: تربیت دانش اموزان باید همراه با دانش ، بینش ، خودباوری و مهارت باشد .

وی در ادامه معلمی را هنر و معلم را هنرمند خواند و خاطر نشان کرد: حساس ترین موتور آموزش و پرورش معلم است، معلم با امکانات محدود و انتظارات نامحدود دانش آموزان را مدیریت می کند .

کریمی فر در ادامه از سه کلید واژه معیشت ، مسکن، ودرمان نام برد و ادامه داد : در نقش حمایتی و پشتیبانی در غالب یک سیاست گذاری راهبردی  و واحد عمل کنیم .

وی در ادامه افزود : در بحث معیشت فرهنگیان گامهای مثبتی بر داشته ایم که در اینده ای نه چندان دور قابل لمس می باشد. همچنین در خصوص مسکن فرهنگیان گفت در حال صدور ابلاغ وام مسکن با سود ۱۲ درصد هستیم.

مدیر کل توسعه و پشتیبانی وزارت اموزش و پرورش با اشاره به ساماندهی نظام نامه رفاهی فرهنگیان تصریح کرد:ما در حال بررسی بهبود وضعیت درمان و بیمه تکمیلی فرهنگیان هستیم .

وی در ادامه افزود: وام های ۵ تا ۱۵ میلیون تومانی با باز پرداخت سه ساله و سود ۱۲ درصد برای فرهنگیان پیش بینی شده و همچنین وام های مسکن را با الویت معلمین فاقد مسکن (به ترتیب، خانم های سرپرست خانوار – معلمین ۲۰تا ۳۰ سال سابقه – معلمین ۱۰تا۲۰سال سابقه – و ۲تا ۱۰ سال سابقه) تخصیص خواهد گرفت .

کریمی در پایان گفت پنج مقوله برنامه ریزی، سازمان دهی، هماهنگی ، کنترل و نظارت با دقت و سرعت همراه با صداقت و سلامت بطور جد در دستور کار قرار بگیرد .

 

انتهای پیام/

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری آوای فرهنگی

دیدگاهتان را بنویسید